Делія Стейнберг Гусман народилася в Буенос-Айресі (Аргентина) в 1943 році. В 1972 переїхала до Іспанії і в 1975 отримала іспанське громадянство.
Освіта та кваліфікація
Вивчала музику з раннього віку, у віці 17 років закінчила Національну музичну консерваторію в Буенос-Айресі, здобувши фах викладача фортепіано та композиції. Кілька років вона продовжувала вдосконалювати свою техніку під керівництвом аргентинської піаністки Флори Нудельман та пізніше під керівництвом російського майстра Губерта Бранденбурга.
Вона також отримала філософську освіту в Університеті Буенос-Айреса.
Її зацікавленість культурою та освітою як засобом особистісного розвитку спонукала її продовжувати навчання з інших дисциплін. Вона пройшла спеціальне навчання з археології, історії, історії музики й медицини.
Музична кар’єра
У віці 10-ти років вона виступила зі своїм першим публічним концертом і відтоді її часто запрошують виступити на фортепіанних концертах, влаштованих різними організаціями. Серед них Християнська асоціація молодих людей, Молоді виконавці Аргентини, Інститут художньої культури, організація «Нові музичні цінності», «Асоціація Гармонікус», «Музичні випуски», Департамент культури Міністерства освіти Аргентини, та інші, як державні, так і приватні організації.
Вона давала численні концерти на різних культурних майданчиках, а також на радіо та телебаченні, як в Аргентині, так і в інших країнах Південної Америки, отримуючи відмінні відгуки в пресі.
З нагоди 30-ї річниці смерті Моріса Равеля та разом з іншими художниками й журналістами вона брала участь у вечорі вшанування пам’яті покійного композитора 7 липня 1967 року, організатором якого став аргентинський Інститут інженерів.
У 1988 році для просування музичних студій на міжнародному рівні, вона заснувала Музичний інститут «Трістан», де проводить заняття з фортепіано. На сьогодні Інститут «Трістан» працює в Іспанії, Бразилії, Франції, Ізраїлі та Німеччині, особливу увагу приділяючи викладацькій діяльності.
З цього часу Делія Стейнберг також проводить курси музичного розвитку в Іспанії, зокрема присвячені творчості Баха, Моцарта, Вагнера, Шопена та Шумана.
У 1982 році, задля поширення нових цінностей у музиці, вона створила Міжнародний фортепіанний конкурс, який тепер носить її ім'я. Вона входить у журі конкурсу та сприяє мистецькій кар'єрі молодих музикантів. Міжнародний конкурс піаністів Делії Стейнберг проводиться щорічно в Мадриді (Іспанія) і приваблює молодих піаністів з усього світу.
Викладання та дослідження
У 1966 році вона почала вивчати повну програму філософської школи Міжнародної організації «Новий Акрополь» під керівництвом її засновника, професора Хорхе Анхеля Лівраги. Згодом вона стала одним із викладачів філософської школи, проводячи заняття з історії філософії, філософії моралі, історії релігій, східної філософії, психології, метафізичної естетики, ораторського мистецтва та всіх інших предметів, які висвітлюються у програмі навчання «Нового Акрополя». Вона також написала навчальні посібники для підготовки викладачів із вищезазначених предметів.
Її робота викладачем також розширилася, включаючи проведення навчальних курсів для інших викладачів «Нового Акрополя».
Вона читала курси, лекції та семінари в різних країнах Європи, Америки та Азії на такі теми, як «Спільні риси давніх цивілізацій», «Біль та його причини», «Езотеричні традиції про походження людини та Всесвіту», «Ключі до астрології», «Філософія для життя», «Муки молоді», «Астрологія та психологія», «Єгипет: мислення, життя та релігія», «Ініціатичний шлях Сантьяго», «Спадщина тамплієрів», «Метафізична краса жінки», «Традиція і час», «Музична терапія», «Кольорова терапія» та багато іншого.
У 1977 році вона заснувала в Іспанії Конкурс коротких оповідань і надалі сприяла його розвитку протягом 25-ти сезонів. Делія Стейнберг входила до складу колегії суддів цього конкурсу, поряд із важливими постатями в жанрі літературного оповідання.
З 1972 до 1991 року вона була керівником «Нового Акрополя» в Іспанії. За цей час культурна діяльність філософської школи поширилася у понад тридцяти містах країни.
Протягом цього часу вона сприяла викладацькій та дослідницькій діяльності у кількох сферах:
Усі ці ініціативи мали далекосяжні наслідки як на національному, так і на міжнародному рівнях.
З 1975 до 1991 року вона також була координатором діяльності «Нового Акрополя» у Європі. У 1991 році, після смерті засновника, професора Хорхе Анхеля Лівраги, її обрали міжнародним президентом «Нового Акрополя». У цій ролі Делія Стейнберг до березня 2020-го року несла відповідальність за управління та координацію культурно-просвітницької роботи Міжнародної асоціації у всіх країнах, де вона створена.
Вона пішла з життя у Мадриді в 2023 році.
Публікації
Вона опублікувала багато статей у журналах та газетах на теми, які стосуються філософії, музики, історії та культури загалом.
У 1972 році вона заснувала та продовжує керувати іспанським журналом «Cuadernos de Cultura» («Культурні нотатки»), в якому написала багато статей на такі теми, як «Між нами», «У кінці дня», «Історія для розповіді» та «Запитаймо себе ...», – які спонукають практично застосовувати філософію у повсякденному житті.
З 2000 року вона також є редактором культурного журналу «Сфінкс», який виходить по всій Іспанії та в різних країнах Латинської Америки.
Опубліковані книги та посібники
Вона написала понад тридцять книг і посібників про практичну філософію, психологію, давні цивілізації, астрологію тощо, зокрема:
Усі вони видані іспанською мовою, і багато з них були перекладені іншими мовами, такими як українська, французька, англійська, німецька, турецька, російська, чеська, румунська, португальська, грецька тощо.
Починаючи з 1995 року, вона керувала виданням Щорічника з підсумками діяльності, проведеної «Новим Акрополем» у країнах, де він присутній. Щорічник відображає прямі дії та участь організації у суспільстві, у сферах культури, екології, музики, медицини, бойових мистецтв та соціальних питань. Ця діяльність пронизана духом єдності та різноманіття, розвитку яких Делія Стейнберг сприяла своєю роботою, впроваджуючи їх у реальне життя понад сорок років.
Нагороди
На знак визнання за роботу на посаді керівника «Нового Акрополя», вона в 1980 році була нагороджена Срібною медаллю за мистецтво, науку та літературу Академічним Товариством з питань освіти та заохочення, акредитованим Французькою академією.
Лист Почесного президента
ФІЛОСОФІЯ ДЛЯ ЧАСІВ КРИЗИ
Ми не можемо не згадати про фінансову кризу, яка так чи інакше впливає на стількох людей у світі.
З одного боку, ми виявили, що в результаті соціально-економічної моделі останніх десятиліть цикли матеріального прогресу мають більший вплив на наше життя, ніж ми могли собі уявити чи бажати.
З іншого боку, криза стала цікавою можливістю виявити, що ми, люди, маємо інші цінності, на які можна покластися у важкі моменти. Зокрема, філософія як спосіб мислення та життя допомогла нам знову переглянути вічні запитання та знову виявити дієздатні відповіді, які з часом не були спростовані, а навпаки.
Великий знак питання продовжує нависати над знаннями, хто ми є, чому ми є, яка наша роль у цій історії, яка створюється день у день.
Було б сумно вірити, що наша єдина функція – вміти вижити якнайкраще, або, у кращому випадку, прагнути досягти вищого рівня виживання, маючи більше багатства, ніж ми зможемо колись скористатись.
Основні матеріальні блага абсолютно необхідні. Але є багато людей, яким належить більше, ніж ми можемо собі уявити, проте, яким не вдалося знищити біль чи нещастя.
З іншого боку, є ті, хто має мінімальні потреби, а іноді й менше, і досягли більшого внутрішнього спокою, розвиваючи справжні людські цінності.
Як філософи, які прагнуть до правильних знань, ми виявили, що добре, прекрасне, справжнє та справедливе продовжують залишатися обов’язковими елементами для досягнення щастя.
Філософія та щастя мають багато спільного.
А кризи - це особливі ситуації, в яких ми можемо виявити ці збіги, ситуації, які можуть допомогти нам подолати труднощі та подолати наші межі морального й духовного зростання.
Хоча ми не раз цитували вченого й філософа Альберта Ейнштейна, його слова повертають нас до розуміння смислу життя:
«Криза може бути справжнім благом для будь-якої людини, будь-якої нації. Бо всі кризи приносять прогрес.
Творчість народжується з болю, так само, як день народжується із темної ночі. Саме в кризі народжуються винахідливість, відкриття та великі стратегії.
Хто перемагає кризу, той долає самого себе, не ставши «здоланим». Хто звинувачує у своїх невдачах і бідності кризу, той нехтує власним талантом і виявляє більше поваги до проблем, ніж до рішень ...
Без кризи викликів немає. Без викликів життя стає рутиною, повільною агонією. Без кризи немає заслуг...
Раз і назавжди покладімо край єдиній грізній кризі – трагедії того, що ми не бажаємо її подолати.
У гармонії з цими ідеями, «Новий Акрополь» стоїть на боці таланту та творчості; він сприяє можливостям, які пропонує жива філософія, що дозволяє використовувати індивідуальний потяг на користь людству в цілому.
«Філософія, людина та природа» Інтерв'ю з Делією Стейнберг Гусман.