ПІДТРИМУЄМО УКРАЇНУ

вул. Римарська, 19, оф. 31 (3 під'їзд, 2 поверх)

Харків

  • Вінниця
  • Дніпро
  • Запоріжжя
  • І.-Франківськ
  • Кам'янець–Подільській
  • Київ/Нивки
  • Київ/Поділ
  • Львів
  • Миколаїв
  • Одеса
  • Полтава
  • Харків

Харків / 12.04.2012

Даосизм і Конфуціанство у китайському живопису

«Де закінчуються дороги думки, де слова перестають виражати ...»
або Даосизм і Конфуціанство у китайському живопису  
Творча зустріч з майстром китайського живопису і засновником школи живопису У-Сін в Харкові, Русланом Омельяненко
 
Про вплив даосизму і конфуціанства на традиційний китайський живопис, про роль живопису в китайській розумової традиції, про художні і філософських шляхи, цілі і засобах досягнення вищих істин в китайській духовній культурі.
 
Стародавня цивілізація Китаю - одна з рідкісних культур в історії людства, що має свої самостійні витоки зародження. Це чи не єдина безперервна і безперервно розвиваюча ся етнокультура. Зародившись тисячоліття тому, китайська культура процвітає і сьогодні.
 
Китайське образотворче мистецтво і китайська школа думки - два діаманти китайської культури, постійно роблячи вплив один на одного, йдуть рука об руку на протязі вже більше двох тисяч років, до цих пір зберігаючи свою самобутність і володіючи якоюсь, майже містичною привабливістю.
 
Даосизм і конфуціанство - стовпи китайської школи думки, і традиційна китайська живопису Го Хуа - вінець естетичного і творчого вираження китайської культури.Очевидно, що вони не могли залишитися осторонь один від одного і не перейнятися взаємним духом. Так даосизм і конфуціанство стали своєрідною платформою для розвитку художніх напрямів і змістовної образності, а живопис став свого роду візуальним вираженням світоглядних аспектів китайських мислителів.