ПІДТРИМУЄМО УКРАЇНУ
вул. Данила Щербаківського, 9А
Київ/Нивки
Вінниця
Дніпро
Запоріжжя
І.-Франківськ
Кам'янець–Подільській
Київ/Нивки
Київ/Поділ
Львів
Миколаїв
Одеса
Полтава
Харків
Про нас
Що таке «Новий Акрополь»
Резолюції асамблеї
ЗМІ про нас
Відзнаки та співпраця
Анонси подій
Школа філософії
Що ми робимо
Наші проекти
Новини
Почитати
Журнал Idealist
Статті
Видавництво «Новий Акрополь»
Контакти
Про нас
Що таке «Новий Акрополь»
Резолюції асамблеї
ЗМІ про нас
Відзнаки та співпраця
Анонси подій
Школа філософії
Що ми робимо
Наші проекти
Новини
Почитати
Журнал Idealist
Статті
Видавництво книг
Контакти
Лабіринти еволюції. Становлення людини і людства
Коли проводилася
09.06 2005 - 10.06 2005
Організатори
Культурна асоціація «Новий Акрополь»
Секції
Філософія і релігія про сенс життя і кінцеву мету людини.
Виртуальное Я: корни вариативности
Еволюція синкретичності: від міфологічного до надсистемного мислення
Ще раз про розуміння духовності
Православне мистецтво як модель формування духовності особистості
Смисл життя: логічні інваріанти й екзистенційні парадигми
Камертон Мови в руках Генія: Еволюція і взаємодія Свідомого і Підсвідомого
Ілюзія, що стала реальністю...
Релігійний досвід як пошуки істини
Homo Faber чи все ж — Sapiens
Пошуки сенсу життя в сучасному теологічному процесі
К вопросу об антропогенезе
Духовные ценности человека эпохи барокко
Система личностного формирования Хинаяны
Проблема свободы и самореализации личности в философии и религиозной символике индуизма
Культура як відбиток еволюції людства.
Еміграція як предмет психології
Творчий потенціал людини як головний фактор розвитку культури
Музыкальный контекст бытия человеческой субъективности
Становление личности в мифе о Святом Граале
Проблема авторства после «смерти автора»
Романтизм как миропонимание и мироощущение.
Семантика гори як священного простору
Діалогізм культурних кодів у структурі мистецького твору
До проблеми взаємозв’язку філософії та мистецтва
«Блукання в стихіях краси» Юзефа Тішнера
Лабіринтами дзеркальних відображень: еволюція мистецтва в моделях складних фракталів
Мультиекранне середовище — чинник емерджентності сучасного світоосягнення
Самоаналіз як важливий елемент педагогічного методу О. Довженка
Символ творчості у представників «Срібного віку»
Творчість як об’єднуюча категорія філософії, науки і мистецтва
Гуманістичні традиції виховання та формувания.
Культурне дозвілля школярів як педагогічна проблема
Психологические аспекты мифа о герое
Философия как образ жизни
Культуровідповідність у педагогічному контексті
«Педагогіка серця» Януша Корчака як гуманістична модель виховання особистості
Проблема духовного розвитку людини в концепції А.Маслоу
М.О. Бердяєв про кінцеву онтологічну місію людини
Методологічні засади виховання молоді на сучасному етапі
Ейдос і факт у психології самосвідомості
Аспекти педагогічно-мистецької підготовки кадрів
До питання про структуру творчого потенціалу старшокласників і його реалізацію в ускладнених умовах
До питання про світоглядно-філософські умови самовдосконалення
Проблеми творчого розвитку особистості
Практичний елемент філософії в системі виховання правителів-філософів Платона
Релігійно-філософські проблеми виховання у творчості провідних філософів України
Освітній процес та культурно-мистецькі акценти у самовдосконаленні людини
Роль психологічного фактору у релігійному розвитку особистості
Роль когнитивных операций в понимании текста и поиск функциональных форм фиксации понятого