ПІДТРИМУЄМО УКРАЇНУ
вул. Данила Щербаківського, 9А
Київ/Нивки
Вінниця
Дніпро
Запоріжжя
І.-Франківськ
Кам'янець–Подільській
Київ/Нивки
Київ/Поділ
Львів
Миколаїв
Одеса
Полтава
Харків
Про нас
Що таке «Новий Акрополь»
Резолюції асамблеї
ЗМІ про нас
Відзнаки та співпраця
Анонси подій
Школа філософії
Що ми робимо
Наші проекти
Новини
Почитати
Журнал Idealist
Статті
Видавництво «Новий Акрополь»
Контакти
Про нас
Що таке «Новий Акрополь»
Резолюції асамблеї
ЗМІ про нас
Відзнаки та співпраця
Анонси подій
Школа філософії
Що ми робимо
Наші проекти
Новини
Почитати
Журнал Idealist
Статті
Видавництво книг
Контакти
Людина у світі духовної культури
Коли проводилася
16.05 2002 - 17.05 2002
Організатори
Інститут педагогіки і психології професійної оствіти АПНУАкадемія образотворчого мистецтва і архітектуриУкраїнська секція АІСА (UNESCO)Інститут філософії ім. Г.С.Сковороди НАНУКультурна асоціація «Новий Акрополь»
Секції
Концепція людини в філософії і релігії.
Досвід людської особистості
Концепция человека в Египте
Символічна природа людини у концепції Ернста Кассірера
Трансцендентність людської сутності як вимір особистісного в філософії
Сінтоїстська концепція людини як один із чинників формування світосприйняття японців
Християнська антропологічна концепція і виклик часу
Религиозная антропология в ситуации постмодерна
Философ перед лицом жизни и смерти (учение Платона о душе)
«Путь Богов» Ками-Нагара-но Мичи
До сучасного осмислення філософської концепції к.хорні про шляхи самореалізації особистості
Розвиток духовності особистості засобами православного образотворчого мистецтва
Православне іконописне мистецтво як засіб виховання духовності майбутнього вчителя
До питання про інтелектуальний потенціал розвитку духовної культури
Відблиски давньокитайської філософії у графіці Олександра Архипенка
Роль Харківського Колегіуму в духовному житті Слобожанщини
Етнокультурні особливості статево-рольової ідентифікації особистості українця
Розвиток духовності як граничної цінності людського існування
Дитинство та його здатність до моральної свободи В філософії виховання П.Д. Юркевича
Філософія про кордоцентричну людину
Сучасний релігійний фанатизм: релігієзнавчо-психологічний аспект
Криза людини
Проблема самопізнання та самореалізації в езотеричній філософії
Богословські антиномії природи людини
«Філософсько-релігійні аспекти проблематики Добра і зла»
Пленники Иного Мира в аспекте встречи с Внутренним врагом
О некоторых параллелях между мифологической и естественнонаучной картинами мира
Людське буття як «всезагальність» в філософії Ібн-Арабі та Джилі
Онтологічні основи людської трансценденції за Карлом Ясперсом
Самореалізація людської самості: віковий аспект
Вчення Паїсія Величковського про людину
Интеллектуализация социума как основное условие самореализации современной личности
Духовне відродження людини (у світлі православного вчення)
Аксіологічний поворот у сучасній філософії
Концепція людини у філософії Сократа
Процес розуміння як вияв духовного життя у поглядах В.Дільтея
Трансцендентний вимір буття людини та його сучасні інтерпретації
Проблема человеческой природы в христианстве
Мотив людського самоздійснення як інтерпретаційний ключ у К.Г.Юнга
Концепція онтопоезіса у феноменології життя Анни-Терези Тименецької
Пошук істини
Джордано Бруно: Душа героя
Морально-етичні аспекти концепції людини.
Воспитание и моральное формирование школьников в контексте общечеловеческих ценностей
Ціннісні орієнтації як чинник академічних досягнень особистості
Роль педагога у виборі ціннісних орієнтацій дітей молодшого шкільного віку
Розуміння духовності сучасними західними богословами
Особливості експлікації ідеї «переоцінки цінностей» в українському екзистенціалістському філософуванні першої третини ХХ століття
Философия — воспитание на всю жизнь
Врахування статевої детермінанти у виховному процесі в контексті загальнолюдських цінностей
Ціннісні орієнтації як головний фактор формування моральної свідомості в підлітковому та юнацькому віці
Возможность диалога по вопросам морали и этики на основе выделения метафизической составляющей религиозных учений
Деякі особливості взаємозв’язку характеру та здібностей у структурі особистості
Ценностная ориентация и кризис идентичности в глобальном мире
Ціннісні орієнтації в житті особистості
«Мораль і самопізнання (на матеріалі творчості В.Винниченка)»
Естетика - пошук краси та досконалості.
Творчість як психолого-педагогічний феномен
У пошуках пояснень
Музика як психологічний чинник впливу на особистість
Стилістика бароко і Г. Сковорода у духовній культурі Слобожанщини
Актуализация мотивационно-ценностного компонента в процессе творческой самореализации будущего педагога-музыканта
Народна музична творчість — процес духовного розвитку людини
Психологічний аспект символічного в художній творчості
Мистецтво диригування як спосіб пізнання майбутнім учителем музики власної «самості»
Розвиток творчих здібностей дітей засобами образотворчого мистецва
Значення ідей О. Архипенка для сучасної української скульптури
Мистецтво і духовна культура
Своєрідність втілення ідей антропоцентризму в німецькому ренесансному мистецтві
Хронотоп украинского барокко
Втілення ідеалів модерну у пошуках українських театральних художників кінця ХІХ — початку ХХ ст.
Образотворча діяльність як спосіб пізнання дійсності
Світобачення та світорозуміння: проблема художнього відтворення
Естетична наука: сучасні шляхи самоусвідомлення
Искусство как способ самопознания человека
Мистецькі традиції у модерному світі сучасної дитини
Творчість у духовному розвитку дитини
Мистецькі засади творчого розвитку особистості у педагогічному процесі
Самоперетворення суб’єкта в процесі художньої творчості
Художній образ у системі творчого мислення
Антиципація як прояв творчого потенціалу особистості
Творчість людини — самоактуалізація чи самостворення?
Креативність як невід’ємний компонент інтелектуального розвитку особистості
Формування творчої активності молодшого школяра
Свобода и творчество с точки зрения гуманистической психологии
Творческое продуцирование знания
Виховне і пізнавальне значення українських обрядових пісень
Соціальна домінанта у процесі художньо-творчого самовизначення людини
Культурна ідентичність в посттоталітарному контексті: підходи до розуміння
Самореализация личности и социума как основная задача Центров гражданских инициатив
Психологічні параметри художньо-творчого процесу: свідомість та неусвідомлене
Трансцендентність чистого «я» в філософії Е. Гуссерля